• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase
Polish Czech English French German Hebrew Italian Portuguese Russian Spanish Swahili BIP

2017.09.18 „Rajd klas siódmych”

18 września 2017 roku klasy 7a i 7b wraz z wychowawczyniami Panią Justyną Tabisz-Kocan i Panią Sandrą Ziemiańską wybrały się na pieszą wycieczkę na trasie Klimkówka-Rymanów Zdrój.
O godzinie 8:15 zebraliśmy się obok wejścia do naszej szkoły, abywspólnie dojechać autobusem do Klimkówki.  Stamtąd pełni energii rozpoczęliśmy wędrówkę. Przewodnikiem naszej wycieczki był Pan Zbigniew Brzozowski. Pierwszym przystankiem okazał kościół pw. Znalezienia Krzyża św. w Klimkówce. Tam wysłuchaliśmy historii i legend na temat obiektu i znajdującego się tam cudownego źródełka. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na Suchą Górę. Dostanie się tam było dla nas dużym wyzwaniem.  Błotnista ścieżka, którą szliśmy nie oszczędziła nas i naszych butów.  Na miejscu zorganizowaliśmy ognisko. Zadaniem każdego było znalezienie długich patyków, na których usmażyliśmy pyszne kiełbaski. Wszyscy dobrze się przy tym bawili. Nie brakowało też żartów i muzyki. Najedzeni i wypoczęci pomaszerowaliśmy w stronę Mogiły. Wędrówka „pod górę” kosztowała nas wiele wysiłku. Na naszej drodze znalazł się też potok, ale dzięki kamieniom udało nam się przeskoczyć na drugą stronę. Zatrzymaliśmy się na Mogile. Odpoczęliśmy siedząc na powalonych pniach drzew. Podziwialiśmy cudowne widoki i cieszyliśmy się panującą wokół radosną atmosferą. Po dziesięciominutowej przerwie ruszyliśmy w stronę Rymanowa Zdroju. Na szczęście była to już droga „z górki”. Po zejściu z Mogiły weszliśmy w teren zabudowany. Około godziny 12.00 udaliśmy się na słodkości do pobliskiej kawiarni „Piccolo”. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się chłodnia z lodami. Po zjedzeniu smakołyków autobusem wróciliśmy do szkoły w Besku.
Rajd udał się na 100%. Na szczęście pogoda dopisała. Byliśmy bardzo zadowoleni z tak wielu atrakcji. Cieszymy się ze wspólnie spędzonego dnia i polecamy wszystkim uczniom taką formę aktywnego spędzania czasu.  Myślę, że w przyszłości jeszcze wiele razy udamy się na taką wyprawę.