• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase
Polish Czech English French German Hebrew Italian Portuguese Russian Spanish Swahili BIP
https://www.zsbesko.pl/

Modele 3D, projektowanie wydruku 3D

W szkole odbył się konkurs ...jeszcze tylko głosowanie! i wydruk!!!

To wszystko jest możliwe dzięki projektowi "Laboratoria przyszłości".

"Ozdoba wielkanocna 3D 2023"

W galerii przedstawiamy prace uczniów i zapraszamy do głosowania.
Prace powstały na platformie
https://www.tinkercad.com
Każdy uczeń(klasy 4-8) posiada konto, dostępne 24 godziny na dobę. Może warto zajrzeć? będą kolejne konkursy.

Projektując model 3D powinniśmy pomyśleć od razu o jego wydrukowaniu. Mając na uwadze drukarkę jaką posiadamy, jej możliwości i ograniczenia. Filament z którego drukujemy modele również jest ważny.

Drukarka 3D FlashForge Adventurer 4(w szkole)
https://www.youtube.com/watch?v=HMFiuMhtrx4

Rozpoczęcie pracy z drukarką 3D Flashforge Adventurer 4
https://www.youtube.com/watch?v=04miC09nFd8

Potrzebujemy programu do obsługi drukarki.
Druk 3D program FlashPrint 5 dla drukarki Adventurer 4
https://www.youtube.com/watch?v=ij1L7L8K-9I

Jeżeli model jest prosty, ułożony płasko z drukowaniem nie będzie problemu. Jeśli model jest bardziej złożony, posiada tzw. zwisy ...możemy zmienić płaszczyznę drukowania. Możemy również rozciąć model lub zastosować podpory. Podpory trzeba później usunąć, co może sprawić trudności. :) Możemy mieć drukarkę dwugłowicową, podpory są drukowane z materiału, który później można rozpuścić w cieczy.

Podpory w druku 3D
https://3d.edu.pl/podpory-w-druku-3d-wszystko-co-musisz-wiedziec/

Gratulujemy tym, którzy poświęcili swój czas i odważyli się wziąć udział w konkursie.
Czekamy na wyniki głosowania!!!
Głosowanie odbędzie się na LIBRUSIE(menu górne-ankiety) w dniach 16.03.2023 do wtorku, 21.03.2023 godzina 17:00

Zapraszamy do wspólnej zabawy! uczniów, rodziców i nauczycieli

Oceniając projekt powinniśmy brać pod uwagę zastosowane środki techniczne:

* złożoność projektu,
* powielanie elementów,
* odbicie w pionie i poziomie,
* wyśrodkowanie elementów,
* grupowanie obiektów,
* obracanie w płaszczyznach,
* wykorzystanie bryły i otworu,

...oraz walory artystyczne pracy

GRATULUJEMY!!!

prace uczniów